بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
پتروشیمی بوعلی سینا رقم زد؛

رکوردی جدید از "بوعلی" 

رکوردی جدید از
شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از فروش محصولات خود به درآمد ۶ هزار و ۵۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۹۰۴۶

رکوردی جدید از

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۴۳۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۸۶ هزار و ۲۵۸ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن ماه سال جاری رکورد جدیدی از خود برجای گذاشت.

رکوردی جدید از

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۶ هزار و ۵۹ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۶ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۹۰ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

رکوردی جدید از

" بوعلی" در بهمن‌ماه ۱۷۳ هزار و ۳۴۷ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۲۰۷ هزار و ۵۰۰ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۶ درصد افزایش پیدا کرد. 

رکوردی جدید از

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «برش سنگین صادراتی» با ۲ هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان بود درآمدی که "بوعلی" از فروش این محصول در بهمن‌ماه به دست آورد برابر با ۳۹ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «برش سنگین صادراتی» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی بوعلی سینا محصول «برش سنگین داخلی» به خود اختصاص داده است، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با یک هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی بوعلی سینا محصول «ارتوزایلین» با مبلغی بالغ‌بر ۴۶ میلیون و ۳۵ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

رکوردی جدید از

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر